سفر و گردشگری

زیباترین مکان ها برای مسافرت

بوراکای، آکلان

بوراکای که در سطح محلی و بین المللی به عنوان بهترین مقصد گردشگری تابستانی شناخته می شود، همه چیز از غواصی و ورزش های آبی گرفته تا بوفه های غذاهای دریایی و سایر جاذبه های ساحلی را ارائه می دهد. این جزیره در چند کیلومتری ساحل آکلان در غرب ویسایاس واقع شده است. در چند سال گذشته شاهد بوده‌ایم که بوراکای از یک مکان تعطیلات محلی به یک مکان محبوب تابستانی مشهور در جهان تبدیل شده است. فعالیت های ورزش های آبی پویا و زندگی شبانه پر جنب و جوش آن در تمام طول سال گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. این، متأسفانه، پیامدهای زیست محیطی را برای جزیره زیبا به همراه داشت. در سال 2018، این نقطه توریستی محبوب به مدت 6 ماه بسته شد اما از آن زمان فعالیت خود را از سر گرفت.

در حال حاضر، Boracay برای همه گردشگران محلی در کشور بدون هیچ گونه شرایط بهداشتی باز است. علاوه بر این، محدودیت سنی برای گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند وجود ندارد. خانواده هایی که به دنبال گذراندن تعطیلات خود هستند، می توانند آزادانه این کار را انجام دهند، با توجه به اینکه قبل از بازدید از جزیره، مراحل سفر مورد نیاز بوراکای را رعایت می کنند. برای دانستن بیشتر درباره دستورالعمل‌های سفر Boracay، بازدیدکنندگان می‌توانند وب‌سایت Aklan را برای راهنمای جامع‌تری برای برنامه‌های سفر خود مشاهده کنند.

شهر باگویو

زیاد اهل ساحل نیستید؟ سپس ممکن است بخواهید برای استراحت از گرمای تابستان از باگویو دیدن کنید. شهر باگویو که به عنوان پایتخت تابستانی فیلیپین شناخته می‌شود، فاقد جاذبه‌های گردشگری و مناظر دیدنی است. این فرار تابستانی محبوب دارای مجموعه ای کاملا متفاوت از جذابیت هاست که برای گردشگرانی که هوس ماجراهای پیاده روی و مناظر قله را دارند جذاب است. یکی از نقاط محبوب فروش آن، آب و هوای خنک منطقه است که برای گردشگرانی که گرمای تابستان را دوست ندارند، عالی است. «شهر کاج‌ها» باگویو پر از جنگل‌های کاج استوایی و فضاهای سبز دلپذیر است. آب و هوای سرد باگویو به گردشگران این امکان را می دهد تا از فعالیت های خارج از منزل لذت ببرند بدون اینکه مجبور باشند زیر گرمای سوزان تابستان رنج ببرند.

جوامع برنامه‌ریزی شده استاد Camella، با خانه‌های الهام‌گرفته از اسپانیا و توسعه‌های زیادی جذابیت روستایی Baguio را به خوبی به تصویر می‌کشند. بنابراین، اگر به دنبال خرید ملک در نزدیکی باگویو هستید، Camella ممکن است خانه و مقدار زیادی برای شما داشته باشد.

باگویو همچنین مملو از فرهنگ و تاریخ است که برای گردشگرانی که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد پایتخت تابستانی هستند ایده آل است. گردشگران می توانند از پارک برنهام دیدن کنند و از قایق سواری در تالاب معروف برنهام لذت ببرند. آنها همچنین می‌توانند فرصتی برای چشیدن غذاهای سنتی فیلیپینی در The Farmer’s Daughter داشته باشند. برای پایان دادن به این سفر، گردشگران می توانند از مزارع توت فرنگی در لاترینیداد دیدن کنند و مقداری توت فرنگی برای سفر به خانه انتخاب کنند. برای دانستن بیشتر در مورد انتظارات از سفر به باگویو، گردشگران می توانند وب سایت رسمی باگویو را برای راهنمای کامل بررسی کنند.

جزیره سیارگائو

سیارگائو که «پایتخت موج‌سواری فیلیپین» نامیده می‌شود، صحنه موج‌سواری این کشور را با امواج عالی و سواحل ماسه‌های سفید به خود اختصاص داده است. در ابتدا، جزیره ای منزوی و محقر در فاصله کمی دورتر از ساحل شمال شرقی میندانائو، جزیره سیارگائو اکنون یک نقطه توریستی محبوب برای عاشقان ساحل است. موج سواران محلی و خارجی به این بهشت ​​جزیره می روند تا فرصتی برای گرفتن و سوار شدن بر امواج سیارگائو داشته باشند. یکی از مکان‌های برجسته موج‌سواری در جزیره، Cloud 9 در جنرال لونا است که بیشتر به خاطر امواج عالی و پیاده‌روی زیبا و دیدنی و شایسته اینستاگرامش شناخته می‌شود.

برای غیر موج سواران، سیارگائو همچنین فعالیت های بسیاری مانند تورهای تالاب و آبشار، پرش جزیره، کاوش در غار، و فعالیت های غواصی و غواصی را ارائه می دهد. مرداب سوگبا یک جاذبه محبوب در جنرال لونا برای گردشگرانی است که می خواهند غواصی و غواصی کنند. بازدیدکنندگان حتی می توانند هنگام کاوش در تالاب، قایق های چوبی را اجاره کنند. پس از یک روز گشت و گذار در جزیره و موج سواری، گردشگران می توانند از غذاهای محلی و سنتی لذت ببرند تا روز خود را به پایان برسانند. Siargao طیف گسترده ای از رستوران ها را برای انتخاب دارد و غذاهای محلی و بین المللی را در منوی خود ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سیارگائو و نحوه برنامه ریزی سفر خود، می توانید این راهنمای سفر سیارگائو را بررسی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا