سفر و گردشگری

مناطق دیدنی برای گردشگران در جزیره کیوشو

پارک یوسنتی

اگر به دنبال آرامش در فوکوکا هستید و می خواهید برای لحظه ای از شهر فرار کنید، به باغ ژاپنی پارک یوسنتی نگاه نکنید.

این یک مکان آرام و یک نمونه عالی از یک باغ به سبک ژاپنی است که یک دریاچه را احاطه کرده است. مدتی را به قدم زدن در اینجا بگذرانید و مجموعه بزرگ ماهی کپور کوی را که دریاچه را اشغال کرده و همچنین فضای سبز فوق العاده را بررسی کنید. این منبع ویدئویی را برای دیدن زیبایی های این پارک در ژاپن تماشا کنید.

حتماً از چایخانه ای که رو به دریاچه است نیز دیدن کنید و از یک مراسم چای لذت ببرید.

دازایفو تنمانگو

Dazaifu Tenmangu زیارتگاهی است که به Sugawara Michizane که به عنوان خدای دانش معروف است تقدیم شده است. محبوبیت این زیارتگاه در زمان امتحان افزایش می یابد، زمانی که دانش آموزان برای دعا کردن برای نتایج خوب به محل هجوم می آورند. برای رفتن به این مکان می توانید از قطار استفاده کنید. بهترین سایت خرید بلیط قطار– قیمت مناسب قطار و وجود مسیر با صفا و زیبا از خوبی های سفر با قطار می باشد.

همانطور که به سمت حرم قدم می زنید، مجموعه ای از مجسمه های گاو برنجی را مشاهده می کنید که اگر آنها را بمالید به عنوان نماد شانس عمل می کنند. اگر به دنبال موفقیت در امتحانات یا پیشرفت تحصیلی هستید، اینجا زیارتگاه شماست. این معبد در 250 متری ایستگاه قطار دازایفو قرار دارد. این خیابان مملو از مغازه‌های سنتی دنج است که محصولات محلی را می‌فروشند، مانند چوب‌های خرد شده دست‌ساز یا کیک خمیر لوبیا خوشمزه به نام Umegae Mochi. مکانی عالی برای یافتن هدایای ژاپنی که با خود به خانه برگردید.

اگر می‌خواهید عکس‌های خود را در دازایفو جاز کنید، می‌توانید یک کیمونو یا یوکاتا را برای شب در اینجا کرایه کنید، زیرا این شهر دنج یک سفر عالی را ارائه می‌دهد. وقتی از مغازه‌ها رد شدید، دروازه توری را خواهید دید که ورودی را مشخص می‌کند. از حرم به سمت حرم منتهی می‌شوید، با مجموعه‌ای از دو پل قوسی و جزیره‌ای روبرو می‌شوید که نمایانگر گذشته، حال و آینده است. سپس شما را به صحن دیوارکشی شده حرم راهنمایی می کنند.

این منطقه همچنین به دلیل احاطه شدن توسط بیش از 6000 درخت آلو که عنصر شگفت انگیز زیبایی طبیعی را به محیط اطراف می بخشد، محبوب است.

نودل رامن ایچیران دازایفو ساندو

Ichiran Dazaifu Sando یک زنجیره محبوب رامن است که برای اولین بار در فوکوکا، کیوشو تاسیس شد. رستوران های آنها در سراسر ژاپن و جهان یافت می شود.

مکان Ichiran Dazaifu Sando به دلیل شکل منحصر به فرد کاسه ای که نشان دهنده شانس و اقبال برای امتحانات است در بین دانش آموزان محبوب است. آن کاسه فقط در رستوران فوکوکا موجود است. ایچیران دازایفو ساندو در مقایسه با سایر رستوران‌های رامن به دلیل غرفه‌های غذاخوری منحصربه‌فرد خود که به شما امکان می‌دهد بدون حواس‌پرتی بر روی تجربه‌ای خوشمزه تمرکز کنید، منحصربه‌فرد است. ارزش امتحان کردن برای مهمانان بین المللی را دارد زیرا هیچ مکان دیگری مانند آن وجود ندارد.

موزه ملی کیوشو

در فاصله چند قدمی Dazaifu Tenmangu، می‌توانید موزه ملی کیوشو را پیدا کنید. در اینجا می توانید از معماری خیره کننده ساختمان آبی عظیم که تقریباً شبیه یک استادیوم ورزشی است شگفت زده شوید.

در فضای نمایشگاه، یک سالن ورودی بزرگ خواهید دید که شما را به چهار طبقه از نمایش‌هایی که تاریخ ژاپن از دوران ماقبل تاریخ تا دوره ادو را پوشش می‌دهند، هدایت می‌کند.

پارک اوهوری

قبل از اینکه سفر جاده ای خود را در اطراف کیوشو به پایان برسانید، چرا صبحگاهی در اطراف پارک اوهوری واقع در مرکز شهر فوکوئوکا پیاده روی نکنید؟ در اینجا می‌توانید زمین‌های قدیمی قلعه فوکوکا که زمانی ایستاده بود را کاوش کنید و هنوز هم برخی از خرابه‌ها را ببینید. همچنین می‌توانید از پارک مایزورو دیدن کنید که دارای مجموعه‌ای از گل‌های فصلی است. از واحه شهری آرامش‌بخش لذت ببرید که منطقه‌ای عالی برای احساس فصول فوکوکا در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می توانید مجموعه ای از کافه ها را در اینجا بیابید تا از آن لذت ببرید.

غرفه های غذای یاتای

غرفه های غذای Yatai باید هیجان انگیزترین و پر جنب و جوش ترین مکان در فوکوئوکا برای لقمه خوردن باشد. در کنار آب، غرفه‌های غذای زیادی را خواهید دید که طیف گسترده‌ای از غذاهای ژاپنی را سرو می‌کنند.

اینجا مکانی است که باید باشید زیرا چراغ‌ها پیاده‌رو را در عصر روشن می‌کنند و علاقه‌مندان مشتاق و گرسنه غذا منتظر نوبت خود هستند تا یک غرفه در دسترس برای خوردن غذاهای لذیذ را امتحان کنند. بهترین کار این است که بدون برنامه بازی به اینجا برسید و در آن شیرجه بزنید. فضایی که بیش از همه توجه شما را جلب می کند. انتخاب های زیادی وجود دارد که باید به دنبال غرفه خود باشید تا ماجراجویی غذایی خود را ایجاد کنید.

از شما برای خواندن راهنمای نهایی من در جزیره کیوشو، ژاپن سپاسگزارم. کیوشو چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان ژاپن دارد و من خوشحالم که شما به طور تصادفی با این راهنما آشنا شده اید تا نکات و توصیه هایی را برای سفر آینده خود به این جزیره دریافت کنید.

من فقط می‌توانم قسمت کوچکی از جزیره را پوشش دهم، اما شما گزینه‌های زیادی برای ایجاد مسیر سفر جاده‌ای خود دارید. امیدوارم لحظات فوق‌العاده‌ای را با کاوش در بخش منحصربه‌فرد ژاپن در سراسر جزیره کیوشو داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا