تکنولوژی

ایجاد تجربه کامل مایکروسافت در اندروید

در حالی که ویندوز فون (معروف به ویندوز 10 موبایل) خارج از تصویر است، مایکروسافت انرژی روزافزونی را صرف ایجاد مینی پلتفرم خود در اکوسیستم اندروید گوگل می کند. و با توجه به انعطاف‌پذیری و پتانسیل سفارشی‌سازی فوق‌العاده اندروید، در را به روی برخی از احتمالات قانع‌کننده باز می‌کند.

با مجموعه مناسبی از برنامه‌ها، در واقع، می‌توانید اساساً یک محیط ویندوز محور را در هر دستگاه اندرویدی ایجاد کنید  با همه چیز، از خدماتی که دوست دارید تا هماهنگی تلفن با رایانه شخصی که می‌خواهید.

صفحه اصلی و اتصالات اولیه مایکروسافت

صفحه اصلی شما ، هسته راه اندازی اندورید شما خواهد بود و برنامه ای که این هسته را به مایکروسافت-اندورید تبدیل میکند ، با نام مایکروسافت Launcher شناخته شده است. Microsoft Launcher همان ویژگی هایی که در بقیه لانچرهای اندوریدی وجود دارد را داراست از جمله : سفارشی کردن ظاهر صفحه اصلی، به وجود آوردن میانبرهای مبتنی بر ژست . ولی  بالاتر از آن، مقدار زیادی از مایکروسافت را با جستجوی مبتنی بر Bing (به طور پیش‌فرض)، دسترسی با یک ضربه به Cortana و قرارگیری برجسته برنامه‌های پیشنهادی مایکروسافت به این ترکیب اضافه می‌کند.

و سپس متمایزترین عنصر از همه وجود دارد: در سمت چپ پانل اصلی صفحه اصلی، برداشت مایکروسافت از Google Feed قرار دارد ، مجموعه ای مبتنی بر کارت حاوی مواردی مانند اخبار، آب و هوا، اطلاعات دستور کار، و نگاهی سریع به یادداشت های شما، وظایف، و اسناد اخیر از خدمات مناسب مایکروسافت.

آن برگه با عنوان “Timeline” را می بینید؟ این به شما امکان می دهد رایانه ویندوز 10 خود را به تلفن Android خود پیوند دهید و سپس فعالیت های رایانه ای اخیر را انجام دهید ، مانند اسنادی که روی آنها کار می کردید یا وب سایت هایی که باز کرده بودید. (متاسفانه، این ویژگی در حال حاضر فقط با حساب‌های شخصی مایکروسافت در دسترس است، اگرچه مایکروسافت می‌گوید پشتیبانی از حساب‌های کاری و تحصیلی در به‌روزرسانی‌های آینده ارائه خواهد شد.) راه‌انداز مایکروسافت همچنین به شما این امکان را می‌دهد که اسناد، عکس‌ها و صفحات وب را مستقیماً از تلفن خود ارسال کنید. به کامپیوتر شما

ما در عرض یک ثانیه به امکانات بیشتری برای اتصال تلفن به رایانه شخصی خواهیم رسید، اما ابتدا، یک گزینه صفحه اصلی جایگزین برای هر کسی که واقعاً ظاهر ویندوز فون را از دست داده است: Square Home 3 را امتحان کنید. لانچر که در واقع توسط توسعه داده نشده است. مایکروسافت  “Metro UI” محور کاشی را از پلتفرم Windows Phone تقلید می کند. شما فدای یکپارچگی فشرده با سرویس‌های مایکروسافت ارائه‌شده توسط لانچر رسمی مایکروسافت خواهید شد، اما اگر رابط کاربری تلفن شما در اولویت قرار دارد، ممکن است از این مبادله راضی باشید (حتی اگر فقط برای یک نوستالژی آخر هفته گهگاهی).

تداوم تلفن PC

بسیار خوب ، بنابراین صفحه اصلی شما با کمک صمیمانه مایکروسافت جادو تنظیم شده است. اکنون اجازه دهید رایانه شما را به طور کامل به تلفن خود متصل کنیم تا تجربه کامل مایکروسافت-اندروید را داشته باشیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Microsoft Your Phone Companion را برای اندروید دانلود و نصب کنید. آن را باز کنید و مراحلی را که برای ایجاد پیوند بین تلفن و رایانه ویندوز 10 ارائه می دهد دنبال کنید. مطمئن می‌شود که در هر دو مکان به یک حساب مایکروسافت وارد شده‌اید و سپس از شما می‌خواهد که برنامه مشابه را برای ویندوز بیابید یا دانلود کنید و همه چیز را در قسمت رایانه شخصی حل کنید.

هنگامی که همه این کارها را انجام دادید و تعداد انگشت شماری از مجوزهای مربوطه را تأیید کردید، می‌توانید به عکس‌های اخیری که با تلفن خود از رایانه خود گرفته‌اید دسترسی داشته باشید و همچنین پیام‌های متنی را از طریق رایانه شخصی خود ارسال و دریافت کنید. در نهایت، این برنامه به شما این امکان را می دهد که اعلان های اندروید را از رایانه خود مشاهده و مدیریت کنید و حتی صفحه نمایش تلفن خود را در ویندوز منعکس کنید تا به طور مؤثر از دستگاه تلفن همراه خود در سیستم دسکتاپ خود استفاده کنید. هر دو ویژگی در حال حاضر با طیف محدودی از کاربران و دستگاه‌ها در حال آزمایش هستند.

مرورگر

باید شما برنامه مایکروسافت اج را دانلود کنید. این مرورگر چارچوبی بسیار شبیه به مایکروسافت برای مرور وب در اختیارتان قرار میدهد. چارچوبی که در تلفن همراه شما و همچنین رایانه رومیزی شما سازگار است. دقیقا مانند لانچر ، Edge  انتقال اطلاعات و محتوا بین تلفن همراه و رایانه شخصی شما را آسانتر میکند. و بالاتر از این ، میتواند به صورت خودکار تاریخچه، لیست خواندن شما و همچنین موارد دلخواهتان را همگام کند. همچنین یک سیستم داخلی برای ذخیره سازی مقالاتی که بعدا قصد خواندن آنها را دارید و همچنین میتوانید به صورت یکپارچه بین دستگاه های مختلف حرکت کنید.

ذخیره سازی

OneDrive مایکروسافت در ویندوز 10 تعبیه شده است  و با چند ضربه می توان آن را در دستگاه اندرویدی شما نیز جاسازی کرد. برنامه OneDrive را بردارید و بدون توجه به جایی که می‌توانید در کجا پرسه بزنید، به فایل‌های خود دسترسی آسان همیشه همگام‌سازی شده داشته باشید. اطلاعات کامل

معرفی چند ترفند در مایکروسافت

میتوان با استفاده از این برنامه، فایل ها را برای دیگران ارسال کرد،اجازه خواندن فایل های مورد نظر توسط این برنامه، اسکن راحت فایل ها از طریق مایکروسافت، اضافه کردن امضای خاص زیر فایل ها با استفاده از این برنامه، میتوان فضای ابری دیگری را در مایکروسافت به وجود آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا