توریستی بین المللی

نکات پرواز در هنگام سفر

✓ استرس را با وقت گذاشتن در فرودگاه به حداقل برسانید

با رفتن به فرودگاه خیلی قبل از مهلت ورود، از استرس غیرضروری و فاجعه احتمالی جلوگیری کنید.

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما از هرکسی که زیاد سفر کرده است بپرسید، داستانی برای شما خواهد داشت که در آن این توصیه را نادیده گرفته و در نتیجه سفر خود را خراب کرده است.

نوشته های مشابه

در بدترین حالت، هیچ اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ نمی‌دهد و در نهایت در فرودگاهی که احتمالاً دارای وای‌فای رایگان است، زمان برای کشتن دارید تا بتوانید همان اینترنت غیرمنتظره‌ای را که در غیر این صورت انجام می‌دادید، انجام دهید. https://charbzaban.com/%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%b7-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7.html

✓ با بررسی اینکه آیا پرواز رو به جلو ضروری است یا خیر، از گیر افتادن در فرودگاه خودداری کنید

اگر با بلیط یک طرفه به یک کشور خارجی پرواز می کنید، قبل از اینکه به شما اجازه ورود بدهند، دوباره بررسی کنید که آیا به بلیط خارج از آن کشور نیاز دارید یا خیر.

بسیاری از کشورها به این نیاز دارند و خطوط هوایی به شما اجازه سوار شدن بدون آن را نمی دهند. حتی آزاردهنده تر، آنها معمولاً فقط بلیط هواپیما را می پذیرند، حتی اگر قصد دارید با اتوبوس یا قطار به یک کشور همسایه بروید.

خوشبختانه، یک راه حل ساده وجود دارد: بلیطی را در Expedia بخرید که 100% قابل استرداد در عرض 24 ساعت است، آن را در هنگام ورود نشان دهید و بلافاصله آن را لغو کنید.

✓ احتمالاً با درخواست صندلی بهتر ارتقا پیدا کنید

صندلی‌های ردیفی و خروجی گاهی اوقات در دسترس هستند زیرا بیشتر خطوط هوایی برای آنها هزینه اضافی دریافت می‌کنند اما افراد کمی آن‌ها را می‌خرند. با ماموران ورود و خروج بسیار دوستانه رفتار کنید، از آنها بپرسید که آیا در دسترس هستند یا نه، و شانس مناسبی وجود دارد که آنها را به شما بدهند.

✗ با ننوشیدن مقدار زیادی الکل در هواپیما، جت لگ و استراحت فرود را کاهش دهید

وسوسه انگیز است که به همه الکلی که اغلب در پروازهای بین المللی (و در سالن های هواپیمایی، اگر دسترسی دارید) ارائه می شود، بله بگویید، اما شنیدن صدای شلوغ در هوا زمان شما را در زمین کاهش می دهد.

الکل حتی بیشتر از پرواز در حال حاضر شما را کم آب می کند، کیفیت خواب شما را بدتر می کند و جت لگ را تشدید می کند. ارزشش را ندارد

✓ با چک کردن کیف دستی خود مقداری وزن کم کنید

حتی اگر فقط با یک چمدان دستی سفر می‌کنید، ممکن است بخواهید آن را بررسی کنید اگر الف) پرواز مستقیم است یا زمان اتصال کافی وجود دارد، بنابراین خطر گم شدن کیف شما حداقل است و ب) شما در حال سفر بین المللی هستید، زیرا خط مهاجرت عموما طولانی تر از انتظار برای بیرون آمدن چمدان شما است.

به این ترتیب، می‌توانید استراحت کنید، در حالی که دیگران در حال مسابقه دادن فضای سطل بالای سر برای چمدان‌های غلتکی خود هستند.

✗ خطر گم شدن اشیاء با ارزش خود را با قرار ندادن آنها به صورت جداگانه در کیسه صندلی جلوی خود کاهش دهید.

من یک کیندل، هدفون و سایر وسایل مهم را با گذاشتن آنها در کیسه صندلی جلوی خود گم کرده ام و در هیجان دیوانه وار پیاده شدن آنها را فراموش کرده ام.

اگر به جای آن همه وسایل خود را در یک کیف کوچک زیر صندلی خود نگه دارید، چیزی از دست نخواهید داد.

✓ با داشتن یک مسافر هواپیمایی خوب، پرواز همسفران خود را بدتر از آنچه که باید باشد، نکنید.

تجربه پرواز استرس زا را برای همه اطرافیانتان بدتر نکنید. قوانین ساده اما اغلب نادیده گرفته شده در این پست توسط وبلاگ نویسی به نام تینان را دنبال کنید. https://caa.gov.ir/contactUs

✓ با پرتاب کردن راهنماهای خوب در اوایل به زمین ضربه بزنید

انجام یک تور با یک راهنمای خوب در اوایل می‌تواند با ارائه بینش‌های محلی به شما کمک کند که قدردانی شما از همه چیزهایی را که می‌بینید و تجربه می‌کنید و نکاتی را در مورد کارهایی که باید انجام دهید، ببینید و بخورید را به اشتراک بگذارید. در غیر این صورت ممکن است برخورد نکنید

چالش این است که از قبل ارزیابی کنید که چه کسی یک راهنمای “خوب” خواهد بود. برای افزایش شانس خود برای انتخاب مورد مناسب، باید به توصیفات و بررسی ها تکیه کنید.

✓ با پرسیدن سوالات هدفمند بهترین نکات را دریافت کنید

مشابه نکات سفر قبلی ما در جستجوی Google، اگر سؤالات درست را از افراد مناسب بپرسید، بهترین نکات سفر را دریافت خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر از رانندگان Uber خود بپرسید که آنها چه کاری را در شهر توصیه می کنند، تقریباً به طور پیش فرض به جاذبه های گردشگری برتر پاسخ خواهند داد. اما اگر بپرسید مکان های مورد علاقه آنها برای تهیه غذا در هنگام کار کجاست یا دوست دارند در روزهای مرخصی چه کاری انجام دهند، ممکن است نکات ارزشمندی را نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا