آموزشی

چگونه در 5 مرحله یک پرستار مسافرتی شویم؟

آیا تا به حال در مورد شغل پرستاری در سفر فکر کرده اید؟ اگر این چنین بوده است شاید از خود پرسیده باشید که شروع این کار چگونه است؟

شغل پرستاری مسافرتی یکی از رشته های پر هیجان و با ارزش بوده است و برای پرستارهایی که علاقه زیادی به دیدن دنیا دارند کاری بسیار عالی خواهد بود. بنابراین ما این مقاله را برای کمک کردن به شما در این مورد آماده کرده ایم.

پرستار مسافرتی چیست؟

پرستار مسافرتی به طور موقت در یک مرکز درمانی مشغول به کار است. آنها خلأهای پرسنلی موجود در تعطیلات، مرخصی ها،بیماری های و یا ترک شغل همکاران خود را پر میکنند. حتی امکان دارد که آنها در محیط هایی از جمله کلینیک ها، بیمارستان ها و مرکز های مراقبتی طولانی مدت و یا مدرسه ها کار میکنند. پرستار های مسافرتی حداقل به مدت یک سال در زمینه کاری خود سابقه و تجربه دارندو در کشور و شهری که کار میکنند دارای مجوز مخصوص هستند. تعدادی از این پرستاران گواهینامه های تخصصی در زمینه مراقبت های ویژه و همچنین پرستاری در بخش اورژانس را دارا هستند.

مزایا و معایب پرستاری در سفر

مانند هر شغلی، پرستاری در سفر نیز مزایا و معایب خود را دارد. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

مزایا:

شما می توانید کشورهای مختلف (یا جهان!) را ببینید در حالی که برای انجام کاری که دوست دارید پول دریافت می کنید.

شما تجربه ارزشمندی از کار در مراکز مختلف مراقبت های بهداشتی به دست خواهید آورد.

شما این فرصت را خواهید داشت که با افراد جدید آشنا شوید و دوستان جدیدی پیدا کنید.

معایب:

مشکلات مجوز می تواند دردناک باشد. برای سفر به نقاط مختلف کشور ممکن است مجبور باشید در چندین ایالت مجوز دریافت کنید.

ممکن است مجبور شوید در شرایط کمتر از ایده آل کار کنید.

هر بار که حرکت می‌کنید باید تنظیمات متفاوتی را تنظیم کنید.

نکات پرستاری در سفر

1. سازماندهی کنید

اولین قدم برای اینکه یک پرستار مسافرتی موفق باشید، سازماندهی است. این به این معنی است که مدارک خود را مرتب کنید، مانند مدرک، ریز نمرات، مجوز، و گواهینامه. همچنین باید فهرستی از آژانس هایی که علاقه مند به همکاری با آنها هستید، و همچنین رزومه و نامه پوششی خود داشته باشید.

2. حقوق خود را بشناسید

دانستن حقوق خود به عنوان یک پرستار مسافرتی ضروری است. این شامل مواردی مانند دریافت به موقع حقوق، داشتن یک محیط کاری امن و رفتار منصفانه توسط کارفرما می شود. اگر همیشه شک دارید، برای راهنمایی با انجمن پرستاران آمریکا (ANA) یا هیئت پرستاری ایالتی خود تماس بگیرید.

3. حرفه ای باشید

به یاد داشته باشید که شما یک پرستار حرفه ای هستید، حتی زمانی که به عنوان یک پرستار مسافرتی کار می کنید. این به این معنی است که وقت شناس باشید، لباس مناسب بپوشید و به قوانین و مقررات محل کار خود احترام بگذارید.

4. برای سازگاری آماده باشید

یکی از بهترین چیزهای پرستار مسافرتی این است که می توانید مکان های مختلف را تجربه کنید و با افراد جدیدی آشنا شوید. اما آماده بودن نیز بسیار مهم است زیرا هر تکلیف متفاوت خواهد بود و ممکن است مجبور شوید با محیط جدید خود سازگار شوید.

به همین دلیل است که همیشه باید قبل از هر تکلیف تحقیق کنید. تا جایی که ممکن است در مورد منطقه ای که در آن کار خواهید کرد، بیمارستانی که در آن کار خواهید کرد و کارکنانی که با آنها کار خواهید کرد، اطلاعات کسب کنید. این به شما کمک می کند تا به زمین بنشینید و از تکلیف خود نهایت استفاده را ببرید.

همچنین باید برای مقابله با هر نوع دلتنگی یا شوک فرهنگی که ممکن است تجربه کنید آماده باشید. قبل از رفتن با خانواده و دوستان خود صحبت کنید و مطمئن شوید که یک سیستم پشتیبانی در محل خود دارید.

و در نهایت، به یاد داشته باشید که ممکن است کارها همیشه طبق برنامه پیش نروند. بنابراین انعطاف پذیر باشید و با جریان پیش بروید و مطمئناً یک تجربه عالی خواهید داشت.

5. از تجربیات خود نهایت استفاده را ببرید

حرفه ی پرستاری مسافرتی یکی از تجربه های منحصر به فرد محسوب میشود که باعث میشود فرصت های زیادی در اختیار شما قرار بگیرد. برای بهره مندی از این حرفه سعی کنید همیشه در این زمینه بروز باشید و از تمام مواردی که وظایف شما را نشان میدهد استفاده کنید. با این کار میتوانید به جاهای جدید سفر کردهو از آنها دیدن کنید، طعم غذاهای جدید را امتحان کنید و با افراد جدید ملاقات داشته باشید، از همه مهم تر این است که از تمام وقت خود با عنوان یک پرتسار مسافرتی لذت کافی را می برید.

ویژگی هایی که شما را به یک پرستار خوب تبدیل میکند

1-داشتن اشتیاق در یادگیری

2-دارا بودن مهارت های ارتباطی

3-روشن فکر بودن

4-انعطاف پذیر بودن

5-دارا بودن استقامت بدنی

به طور خلاصه

پرستاری در سفر راهی عالی برای دیدن کشور، ملاقات با افراد جدید و دریافت حقوق خوب است. با کمی آمادگی، می توانید به عنوان یک پرستار مسافرتی در مسیر یک ماجراجویی جدید باشید. فقط به یاد داشته باشید که سازماندهی کنید، حقوق خود را بدانید و برای سازگاری آماده باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا