متفرقه

چگونه در تصاویر خوب به نظر برسیم؟ (با آرایش و بدون آرایش)

آه، بازی دوربین! دانستن اینکه چگونه در تصاویر خوب به نظر برسید یک چیز بسیار مفید برای یادگیری است، بنابراین در اینجا بهترین نکات من وجود دارد که مطمئن هستم شما عاشق آنها خواهید شد.

1. عکس های خود را از راه دور بگیرید:

اگر می خواهید در عکس ها خوب به نظر برسید، درس شماره 1 را باید یاد بگیرید، ایجاد فاصله. گرفتن عکس از نزدیک همیشه باعث می‌شود که صورت شما منحرف شود و کاملاً آنطور که در واقعیت به نظر می‌رسید نیست. برای اینکه در یک عکس خوب به نظر برسید، از شخص دیگری بخواهید آن را برای شما ببندد (با فاصله چند فوتی) یا از عملکرد تایمر استفاده کنید و ژست بگیرید! آموزش نصب و تعمیر آسانسور را رایگان یاد بگیرید.

2. هرگز عکس های خود را از پایین نگیرید:

گرفتن عکس از زاویه پایین باعث می شود که شما عجیب به نظر برسید و “وزن” اضافی اضافه می کند که لزوما در واقعیت وجود ندارد. از سوی دیگر، گرفتن عکس از پرسپکتیو بالا بر چشم‌ها و گونه‌های شما تأکید می‌کند که همیشه در هر عکسی زیبا به نظر می‌رسند.

3. بازی با زاویه:

هر یک از ما زاویه‌ای داریم که باعث می‌شود خوب به نظر برسیم – فقط باید زاویه خود را پیدا کنید! برای انجام این کار، از آزمایش کردن و گرفتن تعداد زیادی عکس نترسید تا متوجه شوید کدام زاویه جذاب‌تر به نظر می‌رسد (و نه، احمقانه یا کم عمق نیست). هنگامی که آن را پیدا کردید، آن را مانند بهترین کارت خود بازی کنید و بر بهترین جنبه خود تأکید کنید تا در هر سلفی (و البته زندگی!) خوب به نظر برسید.

قسمت 4: چگونه بدون آرایش خوب به نظر برسیم:

آرایش عالی است، اما مواقعی در زندگی ما وجود دارد که می‌خواهیم بدون آن ظاهری زیبا داشته باشیم. شاید محل کار شما قوانین سختگیرانه ای برای آرایش بدون آرایش داشته باشد، شاید به یک قرار سوم با مردی دعوت شده باشید که واقعاً به او علاقه دارید، یا شاید فقط نمی خواهید پوست خسته خود را تحت تأثیر قرار دهید.

دلایل زیادی برای زیبا به نظر رسیدن بدون آرایش وجود دارد و خوشبختانه این کار چندان سخت نیست!

1. بهترین مراقبت از پوست را که می توانید در لحظه خریداری کنید، استفاده کنید

ضدآفتاب SPF، کرم بی بی، ماسک – پوست خود را آرام کنید تا بدون آرایش، درخشان، سالم و نرم باشد. مراقبت از پوست نیازی به تلاش زیادی ندارد، اما می تواند به شما پاداشی یکنواخت و منافذ سالم بدهد. اگر برای یافتن چیزی که واقعاً مناسب پوست شما است، تلاش می کنید، به متخصص پوست خود مراجعه کنید – به این ترتیب از هزینه بیش از حد برای محصولاتی که به پوست شما کمکی نمی کنند، جلوگیری می کنید. همچنین، گاهی اوقات پوست ما به درمان های قوی تری برای کاهش التهاب، خلاص شدن از شر باکتری ها یا به حداقل رساندن زخم ها و چین و چروک ها نیاز دارد.

2. از آرایش موی نامرتب لذت ببرید:

سلام، اگر می خواهید در حالی که همگی طبیعی هستید زیبا به نظر برسید، بهترین زمان برای لذت بردن از مدل موهای نامرتب و مستقیم از روی تخت است! به سادگی موهای خود را بشویید و بگذارید در هوا خشک شود. اگر از نحوه خشک شدن موهایتان خوشتان نمی آید، با اضافه کردن امواج ملایم و نامرتب یا صاف کردن آن پسرهای بد وز با اتوی صاف، آن را خوب (یا بهتر) کنید.

3. لب های آنها را شاداب نگه دارید!

وقتی پوستتان شفاف است و موهایتان عالی به نظر می رسد، آخرین چیزی که باید بررسی کنید لب هایتان است. آیا آنها تمیز هستند؟ آیا آنها مرطوب هستند؟

برای اینکه لب هایتان بدون آرایش زیبا (و مقاومت ناپذیر) به نظر برسند، آنها را روی یک جلسه اسکراب لب زیبا قرار دهید.

سپس، مقدار زیادی از بالم لب را بمالید و چند بار در روز آنها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هنوز ظاهر خوبی دارند!

آیا می توانید در هر سنی خوب به نظر برسید؟

قطعا، 100% بله! فقط به این دلیل که عادت دارید مدل‌های جوان‌تر را در همه جا در رسانه‌ها ببینید، به این معنی نیست که فقط زنان جوان می‌توانند خوب به نظر برسند.

هزاران زن وجود دارند که علیرغم سنشان خوب به نظر می رسند – و این به نوعی استثناء قاعده نیست. چند نمونه از زنانی که بعد از 50 سالگی (یا حتی 80 سالگی!) زیبا به نظر می رسند عبارتند از: کریستی برینکلی، دمی مور، جنیفر لوپز، هالی بری، الیزابت هرلی – این لیست می تواند ادامه داشته باشد.

شما می توانید به زیبایی پیر شوید و در عین حال خوب به نظر برسید – همه چیز به انتخاب شما و احساسی که نسبت به خود دارید در وهله اول بستگی دارد.

چگونه خوب به نظر برسیم: نکات نهایی:

اگر می خواهید زیبا به نظر برسید، باید از ظاهر خود مراقبت کنید – این غیرقابل انکار است. اما آیا متوجه شده اید که تعداد کمی از این نکات به اعتماد به نفس، عشق به خود و ارزش خود شما مربوط می شود؟ چون هی، حتی زیباترین دختر هم می تواند در پشت چهار دیوار مخفی شده خوب به نظر برسد – اما آیا مهم است که از نشان دادن زیبایی خود به دنیا بترسد. آموزش مکانیک خودرو

اعتماد به نفس و شجاعت در پذیرش ظاهر خود بدون شک از مهم ترین چیزهایی است که وقتی می خواهید خوب به نظر برسید به خاطر بسپارید. این می تواند باعث شود مردم عاشق شما شوند، و نه فقط به این دلیل که شما زیبا هستید… به این دلیل است که شما خود را دوست دارید و دوست من، کاملاً، فوق العاده، از نظر مغناطیسی جذاب است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا