متفرقه

بازی های سرگرم کننده برای کودکان در منزل

کروکت داخلی: دوره کروکت داخلی خود را با استفاده از رول های دستمال توالت یا تکه های کاغذ ساختمانی بسازید (از طریق Toddler Approved). با نوشتن تکالیف فعال روی هر «تونل» که باید به محض عبور توپ شما تکمیل شوند، فعالیت را تقویت کنید، مانند «15 جک پرش را تا جایی که می توانید سریع انجام دهید» یا «دو بار از پله ها بالا و پایین بروید».

زنجیر حرکت:برای انجام این بازی که به صورت تعاملی است به 2 نفر به عنوان بازیکن نیاز دارید که در این بازی نفر اول بازی را با انجام یک حرکت خاص آغاز میکند، میتواند این حرکت چیزی ساده مثل 2 مرتبه پریدن یا نگه داشتن یک تخته به مدت 30 ثانیه باشد. نفر دوم بازی باید اولین حرکت فرد اول را انجام دهد و بعد از آن یک حرکت جدید به بازی اضافه کند و با این کار یک زنجیره تشکیل دهد. نفر اول باید این2 حرکت را انجام دهد و یک حرکت جدید اضافه کند . این 2 نفر تا جایی ادامه می دهندتا زنجیره شکسته شود سپس شخص مورد نظر از بازی خارج میشود و نفر آخری که در بازی ایستاده است برنده خواهد بود.

قطره سیب زمینی: قطره سیب زمینی (از طریق والدین) یکی دیگر از موارد مورد علاقه ما است زیرا بچه ها فکر می کنند که این یک سرگرمی احمقانه خوب است (ما هم همینطور). از همه شرکت‌کنندگان بخواهید یک سیب‌زمینی را بین زانوهای خود بگذارند و تا خط پایان مسابقه دهند و باید آن را در یک کاسه یا سطل تعیین‌شده بیندازند. اگر سیب زمینی افتاد، یا اگر دستان آن را لمس کرد، باید به ابتدا برگردند و دوباره امتحان کنند. (یادداشت سردبیر: این در واقع یک بازی مهمانی عالی برای گروه‌های بزرگ بچه‌ها است ، آنها را به 2 تیم تقسیم کنید و مسابقه رله کنید تا ببینید کدام یک می‌تواند اول همه سیب‌زمینی‌های خود را در سطل بیاورد!)

آینه، آینه: رو در رو با کودک خود بایستید، به اندازه یک پا از هم، و از او بخواهید تمام حرکات شما را کپی کند. بلند شو و به سوی آسمان دراز کن. 10 جک جامپینگ انجام دهید. در جای خود بدوید مثل میمون رفتار کن آن را سرگرم کننده کنید و هر دوی شما در کمترین زمان عرق خواهید کرد. سپس نقش‌ها را عوض کنید و از فرزندتان کپی کنید ، او نمی‌تواند جلوی خنده‌اش را بگیرد (و شما هم نمی‌توانید!).

فرود هواپیما: هواپیماهای کاغذی بسازید و پرتاب کنید. گرفتن؟ شما باید آن را جمع آوری کنید و بدون راه رفتن به خط شروع بازگردانید  این می تواند دویدن، پریدن، پرش، چرخیدن، خزیدن باشد. بگذارید خلاق شوند!

سرسره تشک گهواره: این یکی دیگر از فعالیت های ماست که وقتی داخل آن گیر کرده ایم  بسیار ساده است اما بچه ها فکر می کنند که شورش است! یک تشک تخت خواب را بردارید و آن را روی تخت یا صندلی نرم قرار دهید تا لغزشی روی زمین ایجاد کند. حالا بچه‌های شما می‌توانند بارها و بارها از آن بالا بروند و به پایین سر بخورند (فقط مطمئن شوید که دستتان را در بالا نگه دارید تا پایین نلغزد).

مسابقه قاب بالش: شما باید در این بازی روی کاشی ها یا روی کف های از جنس چوبی و با استفاده از یک روکش بالش مانند و یا یک تی شرت بنشینید و با کمک دست ها و پاهای خود در مسیر مشخص شده مسابقه حرکت کنید.

تمرین هدف:دراین بازی باید چند بطری خالی آب و یا رول های دستمال کاغذی را به عنوان هدفهای بازی تنظیم کنید و از کودک خود بخواهید تا با استفاده از اسلحه هایNerf  و یا با پرتاب کردن اشیاء نرم آنها را به زمین بیاندازند. تمرین در این بازی زمانی اتفاق می افتد که کودک مجبور میشود که بین بازیابی اشیاء و بازشگت به خط شروع به عقب و جلو رفتن ادامه دهد.

Wiggle Jar: این کارت‌های فعالیت اختراعی را از Home School Share چاپ کنید و آن‌ها را در شیشه‌ای قرار دهید تا هر زمان که فرزندتان نیاز داشت اجازه دهد «تکان‌ها» بیرون بیاید. این کارت‌ها مملو از حرکات عالی و اقدامات احمقانه‌ای هستند مانند «تظاهر کنید که در یک گروه برای 2 دقیقه هستید: ساز دلخواهتان را بزنید» و «دیوار را فشار دهید (آن را بالا نگه دارید) برای 30 ثانیه». چند کارت را که دارای فعالیت در فضای باز هستند را برای زمانی که واقعاً در داخل گیر کرده اید دور بیندازید!

از دیگر بازی های جذاب کودکان در منزل

1-داستان سرایی به همراه عروسک

2-بازی حافظه با کمک رنگ ها

3-بازی با سایه ها

4-نقاشی بر روی بوم های نقاشی

5-بازی حافظه با حیوانات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا