تکنولوژی

جهان در یک میلیون سال: 7 فناوری برتر آینده

1. بیشتر انسان ها بدن فیزیکی خود را رها کرده اند

به عنوان یک گونه، هومو ساپینس در طول زمان به تکامل خود ادامه داد. این امر منجر به افزایش اندازه جمجمه، قد بلندتر، موهای کمتر، اندام بلندتر، سیستم ایمنی قوی تر و توانمندتر و افزایش طول عمر شده است.

انسانهای بیولوژیکی و غیر سایبورگ در حال حاضر به طور افزاینده ای نادر میباشند. که حقوق اولیه داشته آزاد هستند و به هرکجا مایل باشند میتوانند سفر کنند. اما این دسته انسانها در هیچ سیستم دولتی یا جاهای دیگر نفوذ و دسترسی ندارند. آنها کاملا تابع هوش مصنوعی و انسان های پیشرفته هستند که در حال حاضر تریلیونها برابر پر قدرت تر و باهوش تر از آنها هستند.

اکثریت قریب به اتفاق انسان ها مدت ها پیش اشکال بیولوژیکی خود را رها کرده اند. آنها به ماشین‌ها، اجسام مصنوعی، موجودیت‌های مجازی و دیگر اشکالی که در گذشته تصور نمی‌شد، گذار کردند. کل کهکشان راه شیری توسط این فراانسان ها و کشتی های حساس آنها کاوش شده است.

مدت‌هاست که انسان‌ها توانسته‌اند ذهن بارگذاری شده خود را بین سیارات با پرتوهای لیزری منتقل کنند.

در حال حاضر بزرگراه های لیزری بین سیارات و ستارگان وجود دارد که به تریلیون ها انسان اجازه می دهد در یک زمان سفر کنند. در هر مقصد، بدن های مصنوعی و روباتی در انتظار آن ذهن های بارگذاری شده انسان هستند.

علاوه بر این، این لیزرها می توانند از طریق کرم چاله ها عبور کرده و به سرعت به نقاط دوردست کیهان برسند.

2. چندین کرمچاله ایجاد شده است

اکنون می توان کرم چاله ها را ایجاد کرد و بافت فضا-زمان را به دلخواه دستکاری کرد.

کرمچاله ها برای ایجاد نیاز به انرژی فوق العاده ای دارند. به همین دلیل، ما نیاز به ساخت یک شتاب دهنده ذرات بزرگ به اندازه کمربند سیارکی اطراف خورشید داشتیم. این شتاب دهنده ذرات قادر به تولید انرژی پلانک است که نوعی انرژی است که در انفجار بزرگ ضروری بود. این انرژی توانست به یک نقطه از فضا هدایت شود تا اولین کرم چاله ایجاد شود.

به دلیل این قابلیت جدید، بشریت قادر است برخی از دورترین مناطق جهان را که قبلاً دسترسی به آنها غیرممکن بود، کاوش کند. و سپس برای گزارش یافته های خود بازگردند.

3. سفینه های فضایی می توانند سریعتر از سرعت نور حرکت کنند

سفر سریعتر از نور اکنون با استفاده از درایوهای Alcubierre امکان پذیر است، که به اندازه کافی جمع و جور و کوچک هستند که حتی در فضاپیماهای شخصی طراحی شده برای یک مسافر نیز دیده می شوند. درایوهای Alcubierre از چنان قدرت عظیمی استفاده می‌کنند که باعث می‌شوند بافت فضای جلوی کشتی منقبض شود، در حالی که فضای پشت آن گسترش می‌یابد.

این فناوری به تعداد زیادی از انسان ها اجازه می دهد تا به نقاط دیگر جهان از جمله کهکشان های همسایه و دوردست سفر کنند.

4. انسانیت یک تمدن نوع 3 در مقیاس کارداشف است

تمدن نوع 3 می تواند انرژی، اطلاعات و مواد خام عجیب و غریب را از کل کهکشان خود استخراج کند. در این مرحله، انسان‌ها و فرزندانش می‌توانند انرژی آزاد شده از کمان A را که سیاه‌چاله‌ی عظیم در مرکز کهکشان راه شیری است، مهار کنند. این نوع تمدن همچنین می تواند از انرژی میلیون ها سیاهچاله کوچکتر در سراسر کهکشان بهره ببرد.

گرفتن انرژی از یک سیاهچاله شامل سیفون کردن انرژی از نیروی گریز از مرکز و چرخش آن سیاهچاله ها است. این فرآیند شامل ساخت کره های غول پیکر از آینه ها است تا تقریباً به طور کامل این سیاهچاله ها را محصور کند. بعد، ما انرژی را به آن کره ها پرتاب می کنیم، اجازه می دهیم آن انرژی در آن کره ها بچرخد و بچرخد، و سپس آن انرژی را آزاد کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

مقدار انرژی که ما از سیاهچاله های کلان پرجرم سیفون می کنیم می تواند برای تریلیون ها سال دوام بیاورد. و این مقدار انرژی می تواند به ما در ایجاد پیشرفت های تکنولوژیکی که فراتر از تصور نسل های گذشته است کمک کند. این شامل ساخت میلیاردها کره دایسون و توانایی ایجاد سیاهچاله ها، ستاره ها و سیارات است.

این رویکرد و رویکردهای مشابه برای جذب انرژی از میلیون‌ها ستاره، انفجارهای پرتو گاما و گسیل‌های اختروش‌ها استفاده می‌شود.

5. کنترل کامل امواج گرانشی در حال امکان پذیر شدن است

اکنون انسان ها توانایی تولید امواج گرانشی را با دستکاری فضازمان و ایجاد منابع گرانشی جدید دارند. فضا-زمان همچنین می تواند به سمت بیرون خم شود تا تمام اجسام اطراف یک منطقه از فضا را دفع کند. این تا حدودی امکان پذیر شده است زیرا انسان ها می توانند ماده را در مقیاس پلانک که مدت ها تصور می شد حداقل واحد اندازه گیری جهان است دستکاری کنند.

علاوه بر این، ما توانایی استفاده از امواج گرانشی را برای برقراری ارتباط داریم. امواج گرانشی می توانند در منظومه های خورشیدی و کهکشان ها در فواصل بسیار طولانی پخش شوند. امواج گرانشی نسبت به امواج نوری برتری دارند زیرا پرتوهای لیزر در حین حرکت پراکنده و منتشر می شوند.

6. کامپیوترهایی با اندازه سیاره در حال تسلط بر کهکشان ما هستند

کامپیوترهایی به اندازه یک سیاره در سراسر کهکشان راه شیری در حال ساخت هستند. درصد بالایی از سیارات، دنباله‌دارها، قمرها و سیارک‌هایی که غیرقابل سکونت در نظر گرفته می‌شوند، به این ماشین‌ها تبدیل می‌شوند تا شبکه‌ای وسیع را تشکیل دهند که صد هزار سال نوری در عرض فضا است. هر کامپیوتر بدون در نظر گرفتن فاصله، قادر به برقراری ارتباط فوری با یکدیگر است. این به این دلیل است که از درهم تنیدگی کوانتومی برای انتقال سیگنال های ارتباطی و انرژی استفاده می شود.

هم چنین میتوان از قدرت ذرات فرعی که به تازگی کشف شده اند در ارتباطات رایانه ای به کار برد. در نتیجه، ارتباطات میتواند از سیاره ها و مواد متراکم که بدون تماس با اتم هستند عبور کنند.که این ذرات از خود فضا و زمان میتوانند به عنوان واسطه استفاده کرده و بسیار سریعتر از نور حرکت کنند.که در تمدن هایی که کمترین پیشرفت را داشته اند غیر قابل شناسایی هستند.

7. جهان با کامپوترونیوم تزریق می شود

نانوربات‌های هوشمند و خود-تکثیر شونده از طریق کرم‌چاله‌ها به دورترین مناطق کهکشان راه شیری منتقل می‌شوند. آنها همچنین به ده ها کهکشان دیگر در ابرخوشه Virgo فرستاده می شوند که شامل کهکشان ما نیز می شود.

با هوشمندتر شدن خود جهان، انسان ها ممکن است توانایی دستکاری رویدادها در مقیاس انفجار بزرگ را به دست آورند. اگر انسان ها به اندازه کافی زنده بمانند، حتی ممکن است به آنچه ممکن است در خارج از کیهان وجود داشته باشد دسترسی پیدا کنیم.

دیگر فن آوری های جالب در سال های آینده که میتوانیم شاهد آن باشیم:

  1. از بین رفتن شکاف های دیجیتالی.
  2. خدماتی در حوزه رایانش ابری و هوش مصنوعی
  3. استفاده از سلول های سوختی هیدروژنی
  4. ارتقا وپیشرفت در حوزه اندام های مصنوعی انسان
  5. سیستم های ماهواره ای با مدارهایی که به زمین خیلی نزدیک هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا