آموزشی

بهترین برنامه های پیام رسان برای اندروید 2022

برقراری ارتباط با تلفن بسیار فراتر از پیامک های ساده و تماس های صوتی است. ما پیام‌رسان‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های مخفی، پیام‌رسان‌های حرفه‌ای و پیام‌رسان‌های قدرتمند داریم، بنابراین تعیین اینکه کدام سرویس‌ها ارزش وقت را دارند می‌تواند چالش برانگیز باشد. اگر به کمک کوچکی نیاز دارید تا تصمیم بگیرید از چه برنامه ای استفاده کنید در اینجا موارد مورد خوب را معرفی کردیم. نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش جزو آموزشهای درخواستی کاربران بوده است.

با بهترین برنامه های پیام رسان اندروید به همه پیام دهید

به استثنای چند مورد از بهترین تلفن های اندرویدی، پیام های گوگل به برنامه پیش فرض پیامک در اندروید تبدیل شده است. این دلیل خوبی دارد زیرا اکنون که این ویژگی از Google Hangouts منسوخ شده است، بهترین برنامه پیام رسانی است که می تواند پیام های متنی را مدیریت کند.

تلگرام به شما این امکان را می دهد که یک جامعه قوی ایجاد کنید یا فقط به مکالمات منحصر به فرد پایبند باشید. اما قدرت برنامه زمانی آشکار می شود که شروع به مرور تنظیمات و ویژگی های مختلف ارائه شده می کنید. پاک کردن گفتگوی اینستاگرام

استفاده از واتس اپ به دلیل مالکیت آن در فیسبوک بسیار پیچیده بوده است و نگرانی های زیادی در مورد حفظ حریم خصوصی وجود دارد. برخی از این مشکلات برطرف شده اند و همچنان یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در سراسر جهان است.

1. Google Messages

چه فقط بخواهید برای دوستان خود پیامی ارسال کنید یا بخواهید یک مکالمه کامل داشته باشید، Google Messages احتمالا جایی است که می خواهید شروع کنید. پیام‌ها در طول سال‌ها بسیار بهبود یافته‌اند، و اگرچه هنوز به خوبی روزهای اوج Hangouts نیست، اما در حال نزدیک شدن است. ویژگی‌های RCS اضافه شده‌اند و تجربه‌ای را ایجاد می‌کنند که با برخی از برنامه‌های دیگر در این لیست می‌توانید پیدا کنید.

شاید بهترین دلیل برای استفاده از Google Messages این باشد که برای استفاده دوستان شما نیازی به ظرافت یا قانع کننده ندارد. همه ما می دانیم که وادار کردن دوستان و اعضای خانواده خود به یک پلت فرم جدید چقدر خسته کننده و دشوار است، اما با پیام ها نیازی نیست این مسیر را طی کنید. فقط از آن استفاده کنید و Messages فقط کار می کند.

این برنامه رایگان است و از قبل بر روی تلفن شما نصب شده است، و به احتمال زیاد، از قبل در Dock شما قرار دارد. خارج از ویژگی های RCS، شما همچنین می توانید پیام ها را از مرورگر دسکتاپ خود ارسال و دریافت کنید. به این ترتیب شما مجبور نیستید همیشه در طول روز به تلفن خود نگاه کنید.

با افزودن ویژگی‌های RCS، پیام‌ها می‌توانند بیشتر شبیه یک برنامه چت باشند. می‌توانید در هر کجا که هستید پیام ارسال یا دریافت کنید و در عین حال بیشترین بهره را از آنچه Google از برنامه پیامک خود ارائه می‌دهد، ببرید. حتی می توانید چت یا اس ام اس استاندارد را در مرورگر مورد علاقه خود ارسال کنید تا بتوانید بدون اینکه سر خود را در گوشی خود پنهان کنید به چت کردن ادامه دهید.

2. تلگرام

تلگرام یکی از آن برنامه‌های سرگرم‌کننده است که مجموعه‌ای از ویژگی‌های چت فوق‌العاده را در کنار سایر مواردی که ممکن است حتی درباره آن‌ها ندانید، ارائه می‌کند. می‌توانید از آن برای ایجاد جوامع عظیم از افراد همفکر استفاده کنید، یا فقط به ارسال پیام با چند دوست که از چیز دیگری جهش کرده‌اند، بچسبید. ویژگی‌های سرگرم‌کننده‌ای از جمله توانایی ایجاد بسته‌های استیک سفارشی، مانند بسته برچسب MrMobile که نویسنده سابق Android Central Hayato Huseman ایجاد کرد، وجود دارد.

استفاده از تلگرام در هر دستگاهی که دارید آسان است، صرف نظر از اینکه آیا به تازگی آیپد پرو جدید را گرفته اید یا به دنبال انتخاب یکی از بهترین کروم بوک ها هستید. می‌توانید از هر کجا که هستید با آن چت‌های گروهی همراه باشید، یا اگر دوستانتان بعدازظهر جمعه از ریل خارج می‌شوند، آن‌ها را بی‌صدا کنید.

تلگرام بهترین برنامه چت موجود نیست و خصوصی‌ترین برنامه پیام‌رسانی نیست، اما بسیار بهتر از برنامه‌های دیگر است که ممکن است به طور منظم از آنها استفاده کنید. این توازن عالی از همه چیزهایی که نیاز دارید، همراه با برخی از ویژگی‌هایی که ممکن است نداشته باشید، و برخی دیگر که می‌شناسید و دوست خواهید داشت، فراهم می‌کند.

به نظر می‌رسد تلگرام یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های پیام‌رسان است که به لطف تطبیق‌پذیری آن، در حال رشد است. می توانید گروه هایی با حداکثر 200000 عضو ایجاد کنید و اسناد و فایل های دیگر را به سرعت به اشتراک بگذارید. به علاوه، این برنامه فوق العاده سریع است و برای دریافت ویژگی های اضافی لازم نیست نگران پرداخت چیزی باشید.

3. واتساپ

وقتی به محبوب‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در سراسر جهان نگاه می‌کنید (و در میان نویسندگان اینجا در Android Central، WhatsApp تقریباً همیشه در صدر فهرست قرار دارد. این برنامه بدون شک بزرگترین رقابت برای iMessage است که صرفاً به دلیل پایگاه کاربر بسیار زیاد است. با این حال، مشکل این است که از آنجایی که فیس‌بوک متعلق به فیس‌بوک است، بیش از چند نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی وجود دارد. فیس‌بوک و واتس‌اپ برای رفع این مشکلات گام‌هایی برداشته‌اند و اساساً آن را در وضعیت خوبی قرار داده‌اند.

در مورد ویژگی‌هایی که پیدا خواهید کرد، می‌توانید از واتس‌اپ برای برقراری تماس‌های تلفنی استفاده کنید، حتی اگر اتصال پایداری ندارید، به همراه توانایی سرگرمی و استفاده از استیکرها و برنامه‌های کوچک داخلی. برنامه واتس‌اپ حتی تا آنجا پیش رفته است که ویژگی‌های خاص کشور مانند توانایی استفاده از زیرساخت UPI هند برای پرداخت را یکپارچه کرده است. اینکه بتوانید به سرعت برای یک بلیت فیلم برای دوست خود پول ارسال کنید بدون اینکه مجبور باشید مکالمه را متوقف کنید یا به برنامه دیگری بروید، تنها یکی از دلایل محبوبیت واتس اپ است.

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌ها در جهان است که دارای چت چندرسانه‌ای رمزگذاری‌شده، تماس‌های صوتی و تصویری VoIP و یک راه‌اندازی کاملاً مرده است. ما قبل از خرید واتس اپ توسط فیس بوک بیشتر دوست داشتیم، اما خود این سرویس هنوز مناسب است، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و در بسیاری از جاها قابل اعتمادتر از پیامک است.

اگرچه آنها کاملاً به سه نفر برتر ما راه پیدا نکردند، در اینجا بهترین های بقیه در مورد برنامه های پیام رسانی اندروید آمده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا